poniedziałek, 3 lipca 2017

322. Narzędzia dla pracusia

Pomysły dla dziewczynek zawsze przychodzą mi łatwiej... A co do zabawy można uszyć dla chłopca?...
Narzędzia!!! Można je wykonać także jako grzechotki.
Na zestaw składa się:
- torba na narzędzia - ok. 30x40x10 cm,
- śrubokręt,
- młotek,
- klucz,
- piła.
Wszystkie narzędzia mają ok. 30 cm wysokości. Materiał - 100% bawełny, torba - filc.

A po głowie "chodzi" mi jeszcze wiertarka, poziomica, ... Na wszelki wypadek niech nie wpuszczają mnie do marketów budowlanych :D

Zdjęcie użytkownika U Babeczki.



Zdjęcie użytkownika U Babeczki.

Zdjęcie użytkownika U Babeczki.

Zdjęcie użytkownika U Babeczki.


Zdjęcie użytkownika U Babeczki.

Miłego dnia! :) B.

7 komentarzy:

  1. Genialne narzędzia, świetny pomysł i niesamowite wykonanie. Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Niejednego chłopaka taki upominek by ucieszył!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny pomysł, sama bym na to nie wpadła :D Te narzędzia wyglądają tak uroczo <3 Świetne wykonanie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nie spodziewałam się, że tak się spodobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Narzędzia pierwsza klasa :) myślę, że niektóre dziewczynki rówież byłyby takimi zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)