poniedziałek, 19 czerwca 2017

320. Mój projekt - mój świat

Długo zbierałam się do pokazania efektów mojej samodzielnej pracy, czyli własny projekt i własne wykonanie... Nieśmiałość, niepewność, ...?
Nadszedł w końcu ten dzień, kiedy zdecydowałam się uchylić przed Wami rąbka tajemnicy, jak mieszkam i pracuję
Dziś czas na sypialnię, którą dzielimy pomiędzy oczywistą funkcję - spanie i ... jutro część druga! Ciekawych serdecznie zapraszam!
Marzyłam o białych ścianach, czerwonej cegle, szarościach, czerni... Taki loft z nutką nowoczesności. Jak wyszło? Oceńcie sami :)









Miłego dnia! B. :)

4 komentarze:

  1. Super aranżacja :)
    Czerwona cegła wprowadza taki mocny i wyraźny akcent w mieszkaniu. Bardzo mi się podoba. Podzielam zamiłowanie do loftowych klimatów ;)
    No i czekam z niecierpliwością na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)