czwartek, 18 sierpnia 2016

292. Huśtawka i jest zabawa!


Udało się! I to przed końcem wakacji! Długo "chodziła" za mną huśtawka na balkon, ale żadna nie potrafiła mnie do siebie przekonać... Już się bałam, że zastanie mnie kolejne lato, ale pewnego pięknego wieczora nastąpiło totalne olśnienie! 
Sznurek, a właściwie dużo sznurka, sporo materiału typu home decor, kijek, wiertarka i gotowe :) Proste - prawda? I w ten oto cudownie banalny sposób następnego ranka na balkonie zawisła huśtawka, o którą codziennie, już od otwarcia oczu, walczą dwa małe "człowieki" :)
Sprawdza się genialnie zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Można ją także powiesić w pokoju, mocując na odpowiednim haku. 
Tkanina do wyboru.







Pozdrawiam z balkonu ;)
Babeczka


5 komentarzy:

  1. Coś fantastycznego :) widziałam już na fb i lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! I jeszcze zrealizowny samodzielnie - podziwiam :) chciałabym mieć taką huśtawkę... ale nie mam gdzie jej przywiesić :(

    ciekawi mnie jedna rzecz - ta huśtawka nie jest powieszona za nisko? Chyba, że to ze względu na dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)
      Tak, wisi nisko, żeby 1,5-roczna Basia mogła spokojnie wsiąść i sama się pobujać :)

      Usuń
  3. Świetna sprawa, na pewno super się na nim wypoczywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)