środa, 10 sierpnia 2016

291. Zupełnie inna bajka...

Witam Was po bardzo długiej przerwie :) I zapowiadam powrót na bloga :) Jednak jest potrzeba, aby publikować i pokazywać nowości i tu i na FB, więc bardzo proszę :) Jestem ponownie :)

Na początek coś czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiłam :) Po raz pierwszy miałam takie superspecjalne zamówienie na wyjątkową okazję. 

Ślubna poduszeczka na obrączki w klimacie japońskich kwiatów wiśni :)

Jak Wam się podoba? 







Wymiary: ok. 16x16 cm.
Wypełnienie: silikonowe.
Materiał: satyna / bawełna.

Pozdrawiam gorąco! Babeczka :)

3 komentarze:

  1. Czytasz mi w myślach, właśnie chciałam zapytać o wymiary ( wiesz czemu ) a tu proszę na końcu są. Poduszka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Nieskromnie powiem, że mnie też się podoba, a raczej mam dystans do swoich prac ;)

      Usuń
  2. Pięknie wykonana, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)