czwartek, 5 listopada 2015

265. Togaflo


Kochani!
U Babeczki, czyli u mnie ;), nadchodzą zmiany i nowości :) Ostatnio rzadko pojawiały się nowe informacje, ale to wszystko z ogromnej ilości pracy, którą "zafundowały" mi dziewczyny z Togaflo :)
We Wrocławiu powstaje jedyny w swoim rodzaju Showroom z dziecięcymi ubrankami i nie tylko! Będą tam same cudowności od różnych polskich projektantów i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie :)
Dzięki naszej współpracy na sklepowych półkach zagoszczą uszyte przeze mnie rzeczy, specjalnie dla marki TOGAFLO, a także moje autorskie projekty :)
W każdym razie nie mogę się doczekać! Wielkie otwarcie już w najbliższą sobotę 7. listopada! :) W imieniu właścicielek i swoim serdecznie zapraszam! 



Mam nadzieję, że po sobocie znajdę wreszcie chwilę, żeby pokazać Wam co będzie można znaleźć w sklepie :) I że znajdę moment, żeby odpocząć i wyspać się odrobinę więcej niż 4-5 godzin na dobę ;)
Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie i dziękuję, że wciąż do mnie zaglądacie :)
Wasza B.

4 komentarze:

  1. Świetna informacja, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa ale super! Jestem całym sercem za otwieraniem się takich sklepów, mają duszę! Życzę owocnej współpracy i... więcej snu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Każda para kciuków bardzo się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)