środa, 21 października 2015

264. Musztardowy komplet

Długo szukałam we Wrocławiu dzianiny w kolorze musztardowym i nie znalazłam. Ale od czego jest Internet? :) Zamówiłam, choć takie zakupy robię z duszą na ramieniu. Zawsze wolę dotknąć materiału, bo zdjęcia nigdy nie oddają właściwości tkaniny. Myślałam, że dostanę zwykłą dzianinę na czapki, a tymczasem przyjechał materiał lekko gumowany i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, w ogóle nie zawijający się na nieobszytych częściach... Najważniejsze jednak, że klientka zadowolona i z koloru i z materiału :) Jedno jest pewne - dzianina jest grubsza od tej granatowej, z której szyję czapki, więc na pewno nie będzie w niej zimno :)

 




Stała się jeszcze rzecz niesłychana! Nie byłam w stanie zrobić dobrego zdjęcia tego koloru! Musicie mi więc uwierzyć na słowo, że była to najprawdziwsza musztardowa barwa :)
Pozdrawiam cieplutko, choć za oknem słońca brak...
Babeczka

5 komentarzy:

  1. Wierzę na słowo, choć to zdecydowanie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten materiał :) ja osobiście nie przepadam za tym kolorem - jest dość specyficzny, nie każdemu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komplecik :) Kolor też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik super :) Tkanina wygląda na mięsistą i dobrego gatunku. To prawda, że różnie bywa z tymi zakupami przez internet. Ważne, że się udały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)