poniedziałek, 5 października 2015

262. Beżowo mi, gdy śpię :)

Oj, dzieje się ostatnio, dzieje :) Mnóstwo pracy, a co za tym idzie, wciąż nowe pomysły!
Dziś coś specjalnego dla Młodej Pary, która sama wybrała kolorystykę pościeli :) Dzięki możliwości dopasowania pościeli do dowolnych wymiarów, powstał nietypowy komplet :) Dwie poszewki o rozmiarach 40x80 cm i poszwa 200x145 cm.




I tym samym to było moje ostatnie wesele... Przynajmniej na razie żadne się nie zapowiada :)
Pozdrawiam Was gorąco :)) Babeczka

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kolorystyka, uwiebiam kropki :D a pościel na prezent - bardzo praktyczna! Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sprawdza się doskonale, jeśli zna się rozmiar poszwy i poduszek :) Czasami nie jest tak łatwo się dowiedzieć, żeby nie zepsuć niespodzianki :))

      Usuń
  2. Haha..super :) Paski i groszki - kompozycja nietypowa, ale jakże piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że obawiałam się takiego połączenia wzorów :) Ale na szczęście wyglądało bardzo dobrze, na żywo nawet lepiej niż na zdjęciach, bo kiepski ze mnie fotograf...

      Usuń
  3. Świetne zestawienie materiałów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podoba, bo obawy co do połączenia wzorów były i to nie małe. Zwłaszcza jak materiał kupuje się przez Internet :)

      Usuń
  4. Super kolor , super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie spodziewałam się, że ten komlet tak się spodoba :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)