poniedziałek, 13 lipca 2015

251. Na zakupy z Myszką Miki

Ostatnio obserwuję wielki powrót tej sympatycznej myszki :) Dzieciaki ją rozpoznają, choć często nie widziały żadnego fragmentu bajki. Ot, fenomen i już! Muszę Wam przyznać, że i mnie ta Myszka zainspirowała do szycia :) Po prostu urzekła mnie jej prostota i forma - wg mnie idealna :) Dlaczego więc nie wybrać się z Mikim na zakupy? :) Oto wersja dla panów, ale będzie też model dla pań :)))
 

 
Moja Hania nie zna żadnych bajek z Myszką Miki, ale już pyta czy będzie mogła mieć "myszonowe" poduszki :)) I jak łatwo się domyślić, w wolnej chwili na pewno powstaną :)))
Bardzo serdecznie Wam dziękuję za tyle ciepłych słów :)) Od razu chce się pracować więcej i więcej :)))
Pozdrawiam gorąco i pędzę dalej do pracy!! B.

5 komentarzy:

  1. Fantastyczna :) też mam ochotę na jakąś fajną torbę lnianą :) ta jest boska, co z tego, że dla panów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie siatko-torby i myszkę miki też! Świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw przetrwał to jeszcze trzeba dzieciom puścić jakąś bajeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)