wtorek, 21 kwietnia 2015

241. Czapka z dresówki

Strasznie nie lubię kupować czapek dla Hani... Nigdy nie udało mi się znaleźć modelu idealnego, który nie zsuwałby się jej z uszu. Stąd pomysł, żeby spróbować uszyć czapkę beanie z dresówki :)
 
 

 
Czapkę uszyłam wg przepisu ze strony http://domowa.tv/czapka-beanie-jak-uszyc/.
Czapkę Hani wydłużyłam do 27 cm, ale gdy będę szyć kolejną na pewno zrobię ją "dłuższą", żeby fajniej opadała z tyłu głowy :) Czapa zrobiona jest tylko z jednej warstwy cienkiej dresówki - pasuje na wietrzne wiosenne dni, ale niekoniecznie na zimne...
Pierwsze koty za płoty z szyciem ubrań :D Może jeszcze kiedyś się skuszę na uszycie innych części garderoby :D
Dziękuję Wam gorąco za miłe słowa pod Ciasteczkową torbą :))))
Babeczka

11 komentarzy:

  1. Fajna czapa :D a mała robi świetne miny, jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa :) i jaki piękny kolorek. Mnie również te czapki w sklepach nie satysfakcjonują. Tylko z uszyciem ciężko się zebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też było ciężko :) Ale Tobie z Twoimi zdolnościami do szycia na pewno pójdzie sprawnie i szybko, więc czekam na efekty :D

      Usuń
  3. Super czapka, prosta i w przepięknym kolorze. Jestem zachwycona i z chęcią zobaczyłabym inne części garderoby w Twoim wykonaniu :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)) Ze stołu patrzą na mnie pożyczone Burdy... Ale póki co tylko patrzą ;)))

      Usuń
  4. Świetna czapa, wyszło idealnie :) Kolorek jest cudny!

    P.S. Wszystko dobrze u Kruszynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      U Basi już troszkę lepiej... Nóżki na zewnątrz są już takie same :)) Ale na przebudowę wewnątrz biodra będzie trzeba jeszcze długo poczekać...

      Usuń
    2. Będzie dobrze, bo przecież inaczej być nie może :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)