środa, 7 stycznia 2015

233. A po przerwie... Dora :)

Witajcie Kochani w Nowym Roku :)) Moja świąteczno-noworoczna przerwa wydłużyła się szalenie... Ale już wracam i z wielką przyjemnością zaglądam na Wasze blogi :))
Po dużej przerwie czas na... 3. urodziny Poli!  





Ja już wiem, że rok 2015 będzie dla mnie rokiem wielkich zmian i za jakiś czas dłuższej przerwy w pracy...
Ale Wam życzę wszelkiej pomyślności, spełnienia marzeń w każdej dziedzinie życia i wielkiej weny, by wciąż zachwycać siebie i innych :))
Babeczka

6 komentarzy:

  1. Ale ładna karteczka :)
    ja ostatnio próbowałam zrobić kartkę i tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że nie powinnam się za nie więcej zabierać haha :D

    a co to za zmiany się u Ciebie szykują? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja już powoli też wypisuję się z kartek... Tylko na specjalne zamówienia, w małych ilościach. Ani nie jestem specjalnie z nich zadowolona, ani efekt nie jest powalający... Za to szycie to jest to! :D Dużo możliwości i długotrwałe efekty :D
      A te zmiany, to już za całkiem niedługo zostanę mamą i Hańcia będzie miała siostrę :) Stąd wiem, że przerwa w pracy będzie ogromna... I przyznaję się, że mnie to wszystko przeraża, zwłaszcza teraz gdy do końca zostało mniej niż miesiąc...

      Usuń
  2. Kartka mega optymistyczna :) Tobie też samych radości, sukcesów oraz zadowolenia z życia i pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)