poniedziałek, 24 listopada 2014

223. Creative Blog Tour

Dziewczyny kochane! Ale spotkała mnie dziś niespodzianka! Na dodatek w poniedziałek! Niesamowite! :)) Dostałam wiadomość i wyróżnienie od Greenfrog z bloga "Moje pasje..." :D 
To było dla mnie bardzo niespodziewane, ale jednocześnie poczułam się bardzo wyjątkowo :))) Dziękuję bardzo za nominację i docenienie mojej pracy :)) To dla mnie zaszczyt! :))



Nominacja polega na odpowiedzi na kilka pytań :) No to zaczynam ;)

1. Nad czym obecnie pracuję? 
Już od jutra zaczynam pracę nad pościelami i dodatkami do dziecięcych pokoików :) I to na dodatek w pięknych kolorach! Nie mogę się doczekać! :)) 
Wstyd się przyznać, ale w tym roku Święta przybędą do mnie chyba tuż przed samym Bożym Narodzeniem... :D Zdecydowanie mam za mało czasu na wszystko, co przewija mi się w głowie ;)))

2. Czym moja praca różni się od innych w tej branży?
Myślę, że moja praca nie jest wcale wyjątkowa lub inna od pozostałych z branży. No może poza tym, że wszystkie cudze "twory" zawsze podobają mi się bardziej niż moje :))
Wydaje mi się także, że jestem w fazie przebranżowienia :D Odchodzę powoli od scrapbookingu w kierunku szycia :)) Efekty takiej pracy pozostają w życiu codziennym na dłużej i można je konkretnie spożytkować, np. nosić zakupy w torbach :D A ja bardzo lubię użytkowe rzeczy :D

3. Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę?
Czy tworzenie do szuflady ma jakikolwiek sens? :D 
Chcę dzielić się z innymi moimi pomysłami i chętnie wysłuchuję konstruktywnych uwag - są one dla mnie tak samo budujące, jak miłe słowa, które dodają wielkich skrzydeł! :D

4. Jak odbywa się mój proces tworzenia?
Jeśli chodzi o szycie, to wszystko muszę mieć dokładnie zaplanowane i rozrysowane. Bardzo ułatwia mi to pracę, przyspiesza wyliczenie potrzebnych materiałów, powoduje, że nie ma nadmiaru "resztek". Samo szycie z dokładnymi wyliczeniami, powoduje że gotowy produkt powstaje bardzo szybko. Z reguły wielokrotnie używam tych samych wymiarów, więc raz a dobrze przygotowane "szablony" i wymiary, sprawiają, że skupiam się tylko na szyciu. Raz - ciach i gotowe! :D
Natomiast jeśli chodzi o kartki, to często korzystam z mapek znalezionych w Internecie. Wydawałoby się, że to ułatwia pracę... Ale chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zrobić kartki od A do Z wg takiej mapki. Zawsze coś przestawiam, dodaję, zmieniam :D Mapki są jednak dla mnie świetną inspiracją i podstawą do tego, żeby dobrze zacząć :D 

Chyba bardzo się rozpisałam :D Wybaczcie! :)))
Z kolei ja, chciałabym bardzo, żebyście poznały wyjątkową osobę, która tworzy niesamowite rzeczy z materiału, zwłaszcza szyje piękne i zachwycające owce, za którymi ja osobiście szaleję :D
Zapraszam do zabawy Violinowo z bloga MOJE PRACE Violinowo:)) Mam nadzieję, że chętnie podzieli się z nami swoimi twórczymi tajemnicami :)))

Dobrej nocy! Babeczka :)))

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za tak wspaniałe wyróżnienie. Pozwól, że jak się już ogarnę ze wszystkim to odpowiem na pytania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :)) Z niecierpliwością będę czekać na odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że nominacja wywołała w Tobie tyle radości!
    Jestem strasznie ciekawa Twoich pościeli i dziecięcych dodatków ;)
    Co do 2, nie bądź taka skromna! U mnie napisałaś, że robisz "bardzo proste i zwykłe rzeczy", nie żartuj sobie! Ja tu żadnej łatwości nie widzę i w życiu nie zrobiłabym chociaż jednej rzeczy takiej jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna jesteś :D Uwierz mi, że dałabyś radę :)) Trochę wolnego czasu, dobre chęci i zdziałasz wszystko :))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)