czwartek, 20 listopada 2014

221. Urodziny z gęsiami

Zupełna zmiana tematu... :)) Czuję się tak, jakbym przeniosła się z innego życia :D
Kartka na 33. urodziny dla Pani, która uwielbia gęsi i z nimi pracuje :))




W wyzwaniach kartkowych nie brałam udziału, już chyba z pół roku, albo i więcej... Ale przez przypadek trafiłam na wyzwanie - Kartka na 30-39 urodziny na blogu PJW i skoro już trafiłam z tematem, to chętnie się zgłoszę :))
Projekt Wagi Ciężkiej


Ostatnio nie robię nic innego, tylko "przekładam" papiery :) Ale muszę Wam powiedzieć, że chyba nie tęskniłam za robieniem kartek :(( Nie wiem, czy to dobrze czy źle, ale moje serce bije teraz najmocniej, gdy myślę o szyciu, tkaninach. Ech... 
Ale właśnie przed chwilą przyjechała duża paczka z materiałami! Tak więc znów zacznie się szycie! :D Huuuuura! :D:D:D
Babeczka

8 komentarzy:

  1. Śliczna:) fajne połączenie kolorków i super dodatki. Powodzenia w wyzwaniu.
    p.s. już nie mogę się doczekać co fajnego uszyjesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Już mnie ręce swędzą! Zaczyna się wielkie planowanie i rysowanie, a od poniedziałku czas na szycie :)

      Usuń
  2. A może po prostu odnalazłaś swoją prawdziwą pasję:) Mimo że nie tęskniłaś za papierami to kartka wyszła ślicznie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I myślę, że masz duuużo racji ;)))

      Usuń
  3. Haha, śmieszna ta kartka :D pomysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć kochana, zapraszam Cię do mnie o tutaj - http://greenfrog93.blogspot.com/2014/11/creative-blog-tour.html , zostałaś nominowana do Creative Blog Tour ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to na pewno się spodoba pani Marysi :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)