wtorek, 18 listopada 2014

219. Pokój Małej Księżniczki - część V

Wczoraj wieczorem obiecałam Greenfrog szczegóły związane z  koszyczkami :)) Oto i one :))





W sumie koszyczków było 5, co widać na zdjęciach z pokoiku :) Ten kółkach też jest na pewno :)) Zdjęcia - p. Emilia.




Przy okazji, mam do Was pytanie dziewczyny :)) Czy może w okolicy miejsca Waszego zamieszkania jest jakiś sklep z wikliną, w którym można kupić taki biały koszyk z kółeczkami (które by jeździły)? Ja przeszukałam już cały Wrocław i nic :(( W Internecie niestety też pustki :(( Pokazują jeden, drogi jak diabli, ale ładny, tylko że kółka ma nie jeżdżące :(( Koszyk był u mnie w domu na czas szycia mu "ubranka" i moja Hania bardzo się z nim zaprzyjaźniła... A potem przyszedł czas, żeby go oddać i skończyło się wielkim płaczem... Przecież to mogłoby być świetne łóżeczko dla Peppy... :))
Dziękuję Wam za to, że zaglądacie i piszecie :* Jesteście cudowne! :))
Babeczka

12 komentarzy:

  1. Koszyczki cudnej urody, mimo że już nie jestem taka mała, sama chętnie bym je przygarnęła;) A co do wikliny to jedyne miejsce jakie przychodzi mi do głowy to Hala Targowa - na piętrze jest sklep z wikliną, ale jak pisałaś że przeszukałaś cały Wrocław to pewnie też byłaś i tam. A może na Jarmarku Bożonarodzeniowym się uda? Rusza w piątek:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :) W Hali Targowej faktycznie już byłam, ale tam nie mieli :( Dlatego też mam nadzieję, że uda mi się coś znaleźć na Jarmarku :) W sumie nie mogę się go już doczekać, nie tylko ze względu na koszyczek ;))))

      Usuń
  2. Koszyki są rewelacyjne, sama chciałabym takie mieć :) Niestety nigdzie takich nie widziałam, ale zapamiętam, że w razie gdyby gdzieś coś to dać znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Jesteś kochana! :))

      Usuń
  3. Piękne koszyczki i przeuroczy pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :)))

      Usuń
  4. Napracowałaś się ale efekt Twojej pracy jest powalający. Cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie delikatne, pastelowe kolory i słodkie rzeczy, kokardki... zakochałam się w tych koszyczkach! :D szczególnie w tym na kółkach... niestety nigdzie u mnie nie widziałam podobnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na kółeczkach, to też mój ulubiony :))) Jak uda mi się taki znaleźć, to dam Ci znać :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)