środa, 5 listopada 2014

213. Duża Świnka Peppa i cukierek :)

Pamiętacie poszewkę ze Świnką Peppą, którą szyłam dla mojej Hani do przedszkola? Teraz, na prezent, powstała duża poszewka (50 x 50 cm) z różową bohaterką :)) Do kompletu uszyłam też wałek - cukierek, w podobnej kolorystyce. Do całości prezentu brakuje jeszcze jednej rzeczy, ale skoro ma być świński tydzień, to muszę coś zostawić na koniec :)






Nigdzie nie mogłam znaleźć wsadu w kształcie walca, dlatego wypełnienie wałka musiałam uszyć sama, a właściwie przerobić zwykły wsad o wymiarach 60 x 40 cm. Poszło dużo łatwiej niż się spodziewałam - zajęło mi to zaledwie pół godzinki :D A wiedza okazała się być szalenie pomocna przy szyciu kolejnego cukierka, o czym opowiem Wam w następnym tygodniu :)
Dziękuję Wam gorąco za to, że jesteście! Było mi szalenie przyjemnie przeczytać tyle ciepłych słów po tak długiej nieobecności :) Jesteście kochane i nieocenione! :*
Babeczka

8 komentarzy:

  1. Boski komplecik, zazdroszczę talentu:) i podziwiam. Wszystko wyszło genialnie i na podstawie wałka można powiedzieć że człowiek uczy się całe życie;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna Peppa! ;)) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle super :) i kolorystycznie, i jakościowo. A ten cukierek...bomba. Bynajmniej nie kaloryczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cukierek baaardzo pomysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świntuszysz :) w pozytywnym tego znaczeniu. Twoje " świnkowe " wytworki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplet, bardzo fajne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo Wam dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)