poniedziałek, 3 listopada 2014

212. Świnka Peppa powraca

Witajcie po tak długiej przerwie! :)) Już jestem i póki co będę Wam pokazywać różne świnki :)) Jakiś "świński" tydzień się zapowiada ;) Na początek kolejna kartka dla Alicji i znów na 2 latka :))




Jednak nie świnkami zajmowałam się, gdy mnie tu nie było. To dość dawne zamówienie, ale czasu nie miałam na nic. Nawet z jedzeniem było ciężko, na wszystko szkoda było cennej minuty!
Ostatnie dwa tygodnie były czasem bardzo ciężkiej pracy, sięgającej nawet 12 godzin na dobę...  Ale warto było! Nauczyłam się wielu nowych i przydatnych rzeczy :)) Miałam okazję zmierzyć się z projektem, który nie dość, że spędzał mi sen z powiek, to na dodatek śnił mi się po nocach :)) Teraz cierpliwie będę czekać na zdjęcia mojej pracy - sama jestem szalenie ciekawa jak prezentować będzie się całość :))
Nie sądziłam, że pracoholizm może być zarazem tak fascynujący jak i niebezpieczny, o czym wiedzą moi bliscy... Zatracona w pracy zapominałam o bożym świecie... W każdym razie - już jestem i to w każdej dziedzinie życia :))
Dziękuję Wam, że dodawałyście mi otuchy i że zaglądałyście do mnie :) Wracam także na Wasze cudne blogi i będę nadrabiać wszelkie zaległości w podziwianiu Waszych cudeniek :D
Babeczka

8 komentarzy:

  1. Karteczka prześliczna:) A projektu jestem bardzo, bardzo ciekawa. A pracoholizm z pasji nie jest tak odczuwalny;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie - pracoholizm z pasji odczuwa się inaczej, ale jeśli nie można jeść i spać, nie odczuwa się w ogóle zmęczenia, to można się zapędzić w kozi róg :| Mimo to, właśnie teraz czuję się cały czas zmęczona, nie wiem, co mam ze sobą zrobić :D Móc robić w życiu, to co się kocha jest bezcenne! :))

      Usuń
  2. Przeurocza ta karteczka :) ale jestem ciekawa tego projektu! Tak opisujesz tajemniczo...

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak dwa latka to musi byś Świnka Peppa. Cudna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świński tydzień - przepraszam, ale padłam ze śmiechu :D :D
    Ciekawa jestem bardzo, co też takiego tworzyłaś, że zapomniałaś o całym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już duuuużą dziewczynką, ale mam słabość do motywu z rodzinką Peppy... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem co to za projekt, dla którego straciłaś głowę ;) Mam nadzieję, że szybko uchylisz rąbka tajemnicy.
    Karteczka bardzo fajna, kolorowa, z dziecięcym motywem, na pewno się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny! Jesteście kochane! :) W tym tygodniu pokażę Wam nowe świnki, ale obiecuję, że od przyszłego tygodnia zacznę uchylać rąbka tajemnicy :) Jestem bardzo ciekawa, czy Wam się spodoba :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)