wtorek, 21 października 2014

211. 2. urodziny Ali

:) Nasza mała sąsiadka skończyła właśnie 2 latka. I to dla niej ten misio :)) Grafika, którą uwielbiam -  z Internetu.




Jest mi źle z tym, że ostatnio pojawiam się tutaj raz w tygodniu... Ale naprawdę nie mam kiedy :(( Póki co, jestem zawalona robotą i świetnie czuje się z tą sytuacją :D Nie sądziłam, że kiedykolwiek nadejdzie :D Na bieżąco nie jestem w stanie nic pokazywać, niestety :(( Jeśli dochodzą do tego, jakieś dodatkowe "problemy" - moja czy Hani choroba, to już w ogóle jestem ugotowana :(( Cały poprzedni tydzień przesiedziałyśmy w domu. Trzeba przyznać, że Hania była bardzo grzeczna i nawet mi pomagała, ale żal mi jej było, gdy pół dnia spędzała oglądając bajki, bo ja musiałam pracować... Ciężko mi to wszystko pogodzić bez wyrzutów sumienia w tle :(((
Ale powinno być już lepiej :) Hania od wczoraj w przedszkolu, ja mam oczy na zapałki, bo pracuję tyle ile się da - w dzień i w nocy :)) I tak wolę ten stan, niż męczącą ciszę i pustkę :))
W każdym razie dziękuję Wam, że jesteście, czytacie, komentujecie, zaglądacie. To powoduje, że chce mi się jeszcze bardziej chcieć :)))) Jesteście kochane :*
Babeczka

5 komentarzy:

  1. Kartka cudna:) Lubię połączenie różu z szarościami.
    p.s. odpoczynku życzę ( ale dopiero jak zrobisz wszystkie śliczne kartki abyśmy mogły nacieszyć oczy).Odpoczynek też jest ważny bo w zmęczonej głowie pomysły się nie rodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Kochana! :)) Odpoczynek się przyda, ale będzie możliwy dopiero ok. połowy listopada, jeśli w ogóle się uda...

      Usuń
  2. Ale śliczna karteczka! Bardzo fajnie skomponowane tło dla grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy misiaczek, bardzo fajny wzór ;) Karteczka rewelacyjna, nie jest przesłodzona, za to ma w sobie dużo delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię te misie, karteczka pełna uroku:) A Tobie życzę wszystkiego dobrego, nie przejmuj się że jesteś tu rzadziej - najważniejsze że się spełniasz i za to trzymam kciuki. Życzę Wam dużo, dużo zdrowia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)