czwartek, 25 września 2014

206. Decu na tkaninie - woreczek na strój sportowy

Mała przerwa od polaru minky :)) Hania potrzebowała do przedszkola strój sportowy, zapakowany oczywiście w woreczek :)) Kiedyś już robiłam podobny worek, ale na buty - tak więc teraz mamy już komplet :)




A tu poprzedni woreczek, na buty :)


Trudno jest przykleić serwetkę bez żadnych zagnieceń, ale trzeba przyznać, że ćwiczenie czyni mistrza :D Mnie jeszcze do niego daleko, ale powoli, powoli i mam nadzieję, że będzie idealnie! :)
Pozdrawiam Was cieplutko! Dziękuję za wszystkie miłe słowa :*
rozchorowana Babeczka :((

10 komentarzy:

  1. Ale przepiękny woreczek, jak malowany :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chyba bardzo polubię decu na tkaninie :))

      Usuń
  2. Super wzór na woreczku, motylki są bardzo dziewczęce :) Woreczek wyszedł świetny, o wiele bardziej mi się podoba od kupnych :) Ahh, z takim to przyjemniej się chodzi na zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Wolałam uszyć swój niż, żeby Hania miała taki sam jak inne koleżanki - w księżniczki, wróżki i inne takie panie ;))

      Usuń
  3. Super wyszło :)
    Łączę się w chorobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba, wiem coś o tym, że ciężko przykleić serwetkę na tkaninie. I tak teraz sobie myślę, że też to robiłam już dawno temu i jakoś tak zapomniałam pokazać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie czekam na Twój pokaz :)) Pewnie się jeszcze wiele od Ciebie nauczę :))

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo ale to raczej ja od Ciebie mogę się wiele nauczyć :)

      Usuń
  5. Świetny, ja niestety jestem nieszyjąca więc prosiłam mamę o woreczek dla mojego przedszkolaka. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)