poniedziałek, 28 lipca 2014

191. Słodka niespodzianka :))

Długo się zastanawiałam nad drobiazgiem, którym, razem z Hanią, mogłybyśmy podziękować fantastycznym Paniom Przedszkolankom z Dzieciolady, do której Hania chodziła na zajęcia przedprzedszkolne... I wtedy na blogu CraftManii zobaczyłam takie cudowne, niesłodkie "wypieki bukietowe" i już wiedziałam, że to będzie właśnie to!  :D Malutkie coś, zapakowane w bardzo oryginalne torebki :D Uwaga! Dużo zdjęć :)







Paniom bardzo się spodobały takie niesłodkie babeczki :))
Jednak żegnając się w piątek z Dziecioladą, nie sądziłam, że dziś po raz pierwszy w nowym przedszkolu będzie aż tak ciężko... Hania tęskni za "tamtym ulubionym" miejscem i mimo że jesteśmy przez ten tydzień razem w nowym przedszkolu, to atmosfera jest doprawdy smutna :((( Nie poznałam dziś własnego dziecka, do tej pory otwartego i radosnego, dziś markotnego, wycofanego, chowającego się za moimi plecami...
To będzie naprawdę ciężki tydzień :((((
Babeczka

4 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądają te babeczki :) ja osobiście byłabym mega zadowolona z takich prezentów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale babeczki :D Super :) :)
    Mam nadzieję, że Hania przekona się do nowego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :)))) Ja też mam taką nadzieję :))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)