niedziela, 20 lipca 2014

189. Pokaz mody w Rozpruwaczu :)

Dziś był już ostatni dzień fantastycznych warsztatów kroju i szycia u Róży Rozpruwacz :))) Szkoda, ale nauczyłam się bardzo wiele, za co wielki dzięki dla Róży :)))

Zdjęcie: Pokaz mody w Rozpruwaczu, czyli zdjęcie moich cudownych kursantek. My tu jeszcze kończymy to i owo, ale jest pięknie! Pozdrowienia dziewczyny!:)

Zdjęcie od Róży oczywiście :D
Dla niewtajemniczonych, spódnica uszyta przeze mnie od A do Z, z czadowymi kieszeniami, to ta druga od prawej :)) Choć niektórzy wiedzą, że to wcale nie ja (bo ja to pierwsza z prawej :P)... Taki mały chochlik się wkradł i pozamieniał nam wykroje :))) Ale przy okazji poczułam, jak to jest, gdy szyje się dla kogoś :)) Mnóstwo emocji :D
Pozdrawiam serdecznie, B. :D
PS Szczęśliwa jak dawno już nie :D

3 komentarze:

  1. Moje gratulacje, wielki sukces. Teraz to już z górki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale obawiam się, że wcale łatwo nie będzie... Przynajmniej na początku to strasznie ciężka praca :)) Ale chętnie będę próbować dalej, bo to bardzo wciągające zajęcie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)