niedziela, 13 lipca 2014

187. Pracowity weekend

Kochani! Dziś chciałabym się z Wami podzielić czymś dla mnie niesamowitym :)) Spełniło się moje wielkie marzenie! Zbierałam się na te zajęcia już od bardzo dawna, aż w końcu podjęłam decyzję, że idę, w sekundę po tym jak przeczytałam ogłoszenie! :)) To jest mój wielki sukces, bo zawsze jest coś ważniejszego, albo szkoda czasu, pieniędzy... Chociaż raz, coś tylko dla siebie! :)))
Przez 2 weekendy z rzędu trwają we Wrocławiu fantastyczne warsztaty kroju i szycia u fenomenalnej Róży Rozpruwacz :)) Jeden weekend już za mną i było genialnie! Nie mam niestety własnych zdjęć, bo jakoś zupełnie o tym zapomniałam, ale pokażę Wam zdjęcia Róży (co prawda tylko 2, ale zawsze to już coś :) ). 

Relacja z wczoraj - Jestem tam i ja! Jest super! Nic nie trzeba robić, wiedza sama wchodzi do głowy i rąk :)) Zobaczymy co się z tego wykluje już po kursie :)) W każdym razie wszystkim polecam zajęcia z Różą! :)) Fantastyczna nauczycielka, genialnie tłumaczy i ma boską cierpliwość :)) Ciekawe, jak pójdzie jutro z wykrojami ubrań ;)) Trzymajcie kciuki! 

Zdjęcie: Zaraz zaczynamy!:)


I dziś :))) - Haha! Dzisiaj to się dopiero działo! Róża tłumaczyła i tłumaczyła, jak stworzyć od podstaw konstrukcję spódnicy :))) Zabawa jak przy projektowaniu domu :D Przy okazji miło się dowiedzieć, że ma się oczywiście idealne wymiary 90-60-90 :P Szablon gotowy, materiał wycięty, c.d. w najbliższą sobotę :)) Nie mogę się już doczekać! :)) Fantastyczne miejsce, fantastyczna atmosfera, fantastyczna Róża :)))))))))


Pewnie się dziwicie, dlaczego cieszę się jak małe dziecko :D A ja po prostu rzadko spełniam swoje marzenia... :)))))
Każdemu kto chciałby nauczyć się szyć, gorąco polecam taki kurs :)))
Pozdrawiam serdecznie, Babeczka 

PS Jeszcze nie wiem, co z tego wyjdzie i czy kiedykolwiek będę szyć ubrania, ale nie żałuję ani złotówki i ani sekundy spędzonej na warsztatach :)))))

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że się dobrze bawisz. Powodzenia za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Znam taką radość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, trzeba spełniać marzenia znacznie częściej! Zwłaszcza, że daje to tak wiele radości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super! życzę częstszego spełniania marzeń, bo jak widzisz, daje to mnóstwo radości ;)
    i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziękuję Wam za tyle ciepłych słów :))) Jesteście kochane :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)