czwartek, 10 lipca 2014

186. Świnka Peppa

Kochani! Tytuł posta mówi sam za siebie :)))) 





Nie muszę Wam mówić, że w moim domu zapanowała pierwsza moda na bajkę? Tak, tak... Na niezbyt, moim zdaniem, urodziwą dwuwymiarową świnkę i jej przygody :)) Znam już chyba wszystkie odcinki z tekstami włącznie :)))) A na muzyczkę z bajki reaguję już niemal alergicznie! ;))))) Czego jednak nie robi się dla własnych dzieci, które obowiązkowo muszą oglądać Peppę z mamą :D
Ściskam ciepło i dziękuję za odwiedziny :))) Babeczka

PS Jestem ciekawa, jakie jest Wasze skojarzenie z tą świnką :D Gdy ją zobaczyłam po raz pierwszy, to pomyślałam, że wygląda jak suszarka do włosów :D

3 komentarze:

  1. Podusia ze świnką cudna :)Moje dzieci już duże to mam wolne od bajek> Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ja czuję, że okres bajek dopiero przede mną :))

      Usuń
  2. Podusia cudo :) jak tak przeczytałam to teraz ta świnka będzie mi się kojarzyła tylko z suszarką hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)