czwartek, 6 marca 2014

146. Special Day

Kartka z okazji ślubu z zabawnymi, ręcznie malowanymi myszkami? Czemu nie? :)))

Wciąż mam problem z robotą, ale gdy zajmuję ręce, udaje mi się zająć też głowę i odwrócić uwagę od rzeczy mało przyjemnych...
Chyba pierwszy raz w życiu darłam i strzępiłam papier z taką wielką przyjemnością!! :))) Musiałam chyba się lekko wyżyć i odreagować... :))

Przy okazji kartka podpasowała na 12. wyzwanie Vairatki wg kolorystycznego bingo - u mnie pozioma linia: róż - szary - beż :)
 

A że kartka zrobiona została w całości z papierów Rapakivi Just a Note #6 oraz Hot & Cold #4 (cekiny też ze sklepiku Rapakivi) to zgłaszam ją na FanBoard #9 MARZEC na blogu Rapakivi.

Dziękuję Wam za dobre słowa i wsparcie :) B.

1 komentarz:

  1. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)