wtorek, 25 lutego 2014

142. Deser z łyżeczką ;)

Natchnęło mnie na wiosenne porządki w przydasiowej szafie :)))) I znalazłam takie pastelowe papierki, które natychmiast domagały się sensownego zagospodarowania :D Jak łatwo się domyślić, z porządków nic nie wyszło :D

Bardzo, bardzo lubię motyw łyżeczki, zwłaszcza gdy pochodzi z odzysku :))) Pewnie każdy ma zachomikowane drobiazgi nie do pary :))) Mnie wtedy nie jest żal użyć ich do "innych" celów niż wymyślił producent :D
Dlatego przepiśnik zgłaszam na "recyklingowe wyzwanie Szafran" na blogu PJW :))
Projekt Wagi Ciężkiej

Dzięki, że jesteście, zaglądacie i komentujecie :*:* 
Babeczka

6 komentarzy:

  1. Świetne wykorzystanie łyżeczki :D
    Ja takie "porządki" robię często ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wyszło! Wspaniałe kolory no i ta łyżeczka - superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest, delikatny i sielankowy:)
    Ja też jestem na etapie porządków z przydasiami, ale ciężko mi idzie - przecież jest tyle rzeczy do zrobienia;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ genialny pomysł! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne!! pozwolilam sobie dolaczyc do grona obserwatorow :)) uwielbiam Twojego ciasteczkowego potwora na torbie, a teraz takze lyzeczke :))
    dzieki za udzial w naszej zabawie na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :)))) Bardzo, bardzo się cieszę :))) I serdecznie zapraszam! :))))))))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)