czwartek, 20 lutego 2014

139. Definicja miłości

Na chwilę porzuciłam aparaciki ;)) I tak do głowy przyszedł mi pomysł, żeby zrobić wzór zaproszenia na ślub, ale trochę nietypowego... Brakuje w nim słowa "Zaproszenie" :) Wg mnie i tak wiadomo o co chodzi :D

Szalenie podobają mi się ozdobne broszki :) Jednak ich cena mnie poraża, chyba że nie potrafię szukać...
Dlatego wymyśliłam, że takie broszki zrobię sama :)) Już tłumaczę jak :)
Kupiłam takie oto wykrojniczki...

... i przykleiłam na wycięty kształt półperełki :D
Prosto i szybko, a i kolor broszki można dowolnie skomponować :))
Pozdrawiam megasłonecznie :)) Babeczka

PS A może jest ktoś, kto chciałby polubić moją stronę na facebook'u? :))

10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka! Mi również podobają się takie broszki :) Spróbuję kiedyś z półperełkami... Polubiłam Twój fanpage :) Jako Nesie Watson :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten wzór papieru :)
    Oj masz pomysł z tym czymś :)
    BS czyni cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe i oryginalne zaproszenia. Przysłowie: potrzeba, matką wynalazku w Twoim przypadku sprawdziło się w 100 %
    serdeczne pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, wcale nie potrzeba słowa " zaproszenie" żeby było wiadomo o co chodzi. A co do broszek, to Twoja wygląda ślicznie i jest bardzo pomysłowa:)
    A FB polubię niebawem...:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, że broszka się spodobała :)))

      Usuń
  5. O kurczę, pięknie to wyszło! uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało :)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)