poniedziałek, 13 stycznia 2014

119. O pingwinach słów kilka

:)) Tak, tak :) Zwariowałam! Mam bzika na punkcie pingwinów z Madagaskaru! :)) Moja Hańcia tak się nimi zainteresowała, że codziennie wieczorem wspólnie oglądamy ich przygody :) (dobrze, że rodzicom wolno czasami robić dziwne rzeczy!). Pewnej nocy po prostu mnie zaatakowały te ptaszyska :D Nie mogłam spać i wymyśliłam, że koniecznie musi powstać z nimi poszewka :D No i są - łobuzy :D

Czy jest jeszcze ktoś, kto ich nie zna? :))))
Pozdrawiam cieplutko! Babeczka :)

13 komentarzy:

  1. też je uwielbiam! poducha genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja jestem ich wielką fanką! Poszewka rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rewelacyjne! Uwielbiam je i wszystkie bajki :) Sama oglądam wszystko jak leci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pingwiny pobijają wszystko:). Genialny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasi ulubieńcy :D Poducha jak zawsze czaderska :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasi ulubieńcy!! :D A poducha jak zawsze czaderska!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mimo że dzieci nie posiadam jeszcze, też lubię oglądać bajki i nie uważam tego za dziwne bynajmniej;) Poduszeczka wspaniała - dopracowana i budząca uśmiech na twarzy - jak i cała kolekcja:)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka świetna, synkowi by się bardzo podobała, teksty z pingwinów zna na pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serdecznie zapraszam na zakupy do sklepiku :)

      Usuń
  9. Jestem fanką nie tylko pingwinów, ale też Twoich superowych poszewek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny! Jesteście kochane! :))) Nie spodziewałam się, że te nieloty wywołają takie poruszenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)