środa, 8 stycznia 2014

115. Dla babci

... w mocnych, kontrastujących kolorach :) Może całkowicie przegonią zimę? ;))
 

Pewnie domyślacie się, że tego pięknego motyla nie wycięłam sama :)) Tak, tak! W mojej wielkiej rodzinie przydasi (dzięki mojemu kochanemu Mężowi :*) pojawiła się ta oto cudowna maszynka!
Działa rewelacyjnie! :))

Kartkę zgłaszam na GosiaKowe wyzwanie kolorystyczne na blogu Projektu Wagi Ciężkiej, gdzie trzeba wykonać pracę w kolorach pomarańczowym i fioletowym :)

W całości kartka zrobiona jest z papierów z kolekcji "Be optimistic" Rapakivi, dlatego zgłaszam ją także na FanBoard #7 STYCZEŃ na blogu Rapakivi :)

Dobrej nocy! :) Babeczka

10 komentarzy:

  1. Piękna :) I faktycznie motyl cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że są ludzie którzy, tak jak ja, nie boją się mocnych połączeń kolorystycznych :)

      Usuń
  2. Fajna kartka! Ale Super z tym Beesem ! :) Gratuluję i już pewnie niebawem zobaczę więcej prac z motylkiem :) bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę z BS - otworzyły się nowe horyzonty ;))))

      Usuń
  3. O rany! Ale świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna^^ Lubię motywy związane z motylami ;) Pewnie jakby taką kartkę dostała moja babcia to trzymała by ją w szafce na pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Miło mi czytać takie ciepłe słowa :))) A kartka jest do nabycia w moim butiku na DaWandzie - zapraszam! :))))

      Usuń
  5. Śliczna kartka i ślicznie dobrane odcienie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC pozdrawiam :)) oglaszam ze zima zostala oficjalnie przegoniona :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)