poniedziałek, 9 grudnia 2013

101. Moja babeczka

Obiecałam Wam kilka słów na temat mojej babeczki - igielnika :)) Długo zastanawiałam się jak ugryźć temat mojego loga... I w końcu nagle przyszedł mi do głowy pomysł, żeby zrobić coś tylko dla siebie :)) I żeby było to praktyczne! I tym pomysłem był właśnie igielnik w kształcie babeczki :))))

Dla ciekawych :) Igielnik ma ok. 10 cm wysokości i 6 cm średnicy :) W środku jest zwykła gąbka do mycia naczyń i pudełeczko po małym kremie. Wierzch babeczki zrobiłam z filcu, a dół z materiału :)

Dzięki niektórym złotym główkom szpilek babeczkę zgłaszam na wyzwanie na blogu ScrapAndMe :) Temat? "Coś dla siebie" z obowiązkowym użyciem czegoś złotego ;)

Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny i udział w mojej zabawie :))
Dobrej nocy! Babeczka

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)