sobota, 7 grudnia 2013

100. Drobne zmiany i candy

Kochani! Stuknęło właśnie 100 postów na blogu u Babeczki :))) Nie wiem czy to wolno czy szybko (od lutego b.r.), ale jest :)) Dlatego chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować, przede wszystkim za to że jesteście :) Że zaglądacie :) I że komentujecie :))) Dziękuję Wam bardzo gorąco za dobre rady, ciepłe słowa i że odwiedzacie mnie, choć nie zawsze zostawiacie po sobie ślad ;))
Właśnie dla Was, z wyrazami wdzięczności, organizuję malutkie candy :))) Do zdobycia będzie torba na zakupy z Ciasteczkowym Potworem! :))) Tak, tak! Ta pierwsza, którą pokazywałam Wam w listopadzie :) Tylko liczcie się proszę z tym, że nie jest ona doskonała, bo był to mój pierwszy Ciastek :) Może mimo tego znajdą się jacyś chętni? ;)

Zasady są bardzo proste :))
1) Zostawcie proszę pod tym postem komentarz (z adresem bloga), w którym wyrazicie ochotę na zabawę :) Bawić mogą się też osoby nieposiadające bloga - wtedy w komentarzu należy podać swoje imię i pierwszą literę nazwiska :))) - wysyłka tylko na terenie Polski.
2) Będzie mi szalenie miło, jeśli do zabawy dołączą nowe osoby i zostaną obserwatorami mojego bloga (nie jest to jednak warunek konieczny).
3) Wklejcie proszę na pasek boczny Waszych blogów banerek z Potworem :)
4) Zabawa potrwa miesiąc, do 6.01.2014 r., a wyniki opublikuję 7. stycznia :)
Zapraszam Was bardzo serdecznie! :)

Jest też druga sprawa :)) Przy okazji 100. posta przyszedł czas na lifting strony :)) Tak dla zmiany, odświeżenia... Pewnie niektórzy z Was już zauważyli "nową babeczkę" :))) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :))) Ale o samej babeczce opowiem następnym razem, bo i tak już długo "gadam" :D

I po trzecie... :))) Moje produkty można już kupować na portalu DaWanda :))) Zapraszam Was zatem do mojego butiku ;)))

Na dziś to tyle :))) Daliście radę to wszystko przeczytać? :D
Pozdrawiam serdecznie! Babeczka

PS Co do wielkiego marzenia... No cóż... Warsztaty u genialnej Agnieszki muszę przełożyć na inny termin ;((
Żałuję bardzo, bardzo! Już dawno o niczym tak nie marzyłam... Niestety pogoda wygrała :((( Warunki do jazdy koszmarne, mój M. utknął wczoraj na lotnisku we Frankfurcie i nie wiadomo, kiedy dokładnie wróci, a do tego Hańcia z gorączką! Koszmar ;((((
PS Ale ze mnie gaduła :D Przepraszam ;)

25 komentarzy:

  1. Pierwsi nie wygrywają, ale mam zamiar przełamać ten stereotyp i zapisuję się z wielką nadzieją na wygraną:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka jest super :D, a na torbę z Ciastkiem ja się piszę obiema łapami ;)

    http://olka-papier-itp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj ale trafiłam, taka torbę bym z chęcią przygarnęła i dumnie prezentowała wszystkim:):) Gratuluje 100 postów i życzę żeby ta liczba stale i sukcesywnie się zwiększała wraz z nowo przybyłymi podglądaczami ( bo jest co podglądać i podziwiać) :):)
    A marzenia z pewnością się spełni, jeśli nie teraz to w przyszłości:) Mam nadzieję że rodzinka już w komplecie, życzę duuużo, dużo zdrówka.
    Pozdrawiam ciepło i bardzo przepraszam za przydługi komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeszcze chciałam powiedzieć, że blog w nowej szacie prezentuje się świetnie.
    To mówiłam ja Moniś-ka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie :))) Bardzo mi przyjemnie przeczytać tyle ciepłych słów... :*

      Usuń
  5. a jednak Candy jest! ;)) pamietasz rozmawiałyśmy o tym ;))
    Gratuluuuuuje 100 postów ;)
    Oczywiście też się zapisuje bo torba jest ekstra! ;)
    Obserwatorem jestem od dłuższego czasu :)

    http://karteczkowotysi.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same gratki gagatki :) Wszystko fajne :) A ciastek podobał mi się już od dawna! Chętnie ponoszę jak wygram hehe. Banerek wkleję wieczorkiem bo muszę już uciekać :)
    Życzę ci dużo udanych transakcji na DaWanda :) I wszystkiego dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jeszcze mój blog: www.88makama2.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi wstyd bo dopiero dziś daję banerek :(

      Usuń
  8. Oczywiście, że skorzystam z zaproszenia na Candy, bo nagroda jest super :) i bardzo podobają mi się Twoje szyciowe dzieła :) butik też odwiedzałam, jest bajecznie, a banerek na yagoshkaart.blogspot.com :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostrzę sobie ząbki na takie słodkości :)
    Bardzo lubię tu wpadać w gościnę.

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam sylwestrowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie skorzystam z zaproszenia, bo uwielbiam takie torby, a Pan Ciastek jest przeuroczy, więc tym bardziej fajnie byłoby ja wygrać :))
    Zmiany na blogu są super, a babeczka "pysznaaaaaaaaaaaaaa", hihi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Banerek mam już od jakiegoś czasu, tylko chyba przeoczyłam dodanie komentarza, zatem czynię to teraz z wielką przyjemnością się zapisuje:). Gratuluje takiej ilości postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o podaniu adresu bloga. Oto on:

      http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

      Usuń
  14. Staję w kolejeczce :)
    a baberek tutaj : http://maniemani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się ustawiam. Miałam kiedyś podobną i ktoś mi ją zwędził :(

    Bannerek wstawię jeszcze dziś :) http://modelinkiwerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się chętnie zgłaszam :) ciastek jest słodki :)
    baner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pysznie byłoby mieć taką torbę :) więc ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią się zgłaszam i zostaję tu na dłużej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się ustawiam :)
    baner tu: http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej jaka ciasteczkowa, pyszna torba ... Chętnie ją przygarnę :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście zostaję u Ciebie na dłużej :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, ale cudo! Byłabym przeszczęśliwa jakby mi się poszczęściło :D Jest naprawdę śliczna :D Śmiałabym się chyba za każdym razem gdybym ją widziała :D
    Także bez wahania ustawiam się w kolejce po cichutku licząc na szczęście^^
    Banerek wstawiłam w zakłądce rozdania na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ciasteczkowego, zapisuję się ;) mój blog http://greenfrog93.blogspot.com/ :)

    Widzę, że posta pisałaś jak szlał ten orkan... to była jakaś porażka. Jechałam do domu 5,5h (20km...)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)