wtorek, 26 listopada 2013

90. Upiecze mi się :)

Do Świąt z każdym dniem coraz bliżej :)) Może warto byłoby pomyśleć już o pieczeniu świątecznych pierniczków? :)) Zobaczymy co z tego wyjdzie mojej Hańci ;) Współczuję Cioci, która będzie sprzątać po pieczeniu :D
Ale się Hańcia napozowała :D A jaka grzeczna była!!! Ostatnio to wielka rzadkość :((
Jak zobaczyłam ten materiał to od razu wiedziałam, że będzie z tego fartuszek! :))

Pozdrawiam bardzo ciepło :))) Za oknami już sypie śnieg... Kiedy będzie wiosna? Bo ja mam już dość zimna :(( Babeczka

5 komentarzy:

  1. jaka mała modelka ;) a jaka słodkaaa ;))

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę własnym oczom! Jaka cudna modelka, zwłaszcza na zdjęciu drugim od dołu - po prostu czad! :D buziaczki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami nawet Łobuzka pokazuje ludzką twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ urocza modelka :):) Fartuszek super - a Kubuś Puchatek i Przyjaciele towarzyszyli mi aż do połowy studiów ;) Miałam dosłownie wszystko z tym motywem od skarpetek po ołówki:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)