środa, 13 listopada 2013

83. Motyle znów :)


No musiałam i już!! Zrobić jeszcze jedną z motylami, bo ja nie chcę zimy! Protestuję przeciwko zimnu, śniegowi i brrrrr... Żądam wiosny!!! :)) Ponieważ pogoda za oknem nie rozpieszcza - gdy robiłam zdjęcia, jak na złość świeciło ostre słońce, a teraz 15 minut później już leje - kolory trochę smutne...

Kartka zrobiona wg linii poszarpane brzegi - papier w groszki - min. 3 warstwy :)))

Ostatnio bardzo dobrze pracuje mi się z papierami Rapakivi :)) Wszystkie użyte papiery pochodzą ze sklepu Rapakivi z kolekcji "Just a Note"... Przypadły mi mocno do serca :))
Dlatego ponownie zgłaszam kartkę na FanBoard #5 - LISTOPAD
Duuuużo ciepła Wam życzę :)))) B.

5 komentarzy:

  1. Ale za to motyle są piękne, radosne i kolorowe - świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka :) Ale kochana Babeczko zimy jeszcze nie ma :) Jest jesień hihi :) A Ty to chociaż słońce miałaś na chwilę ... ja stwierdzam, że zdjęcia już nie będą tak dobre jak dwa mieszki temu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. motylki cudne :) karteczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny! :)
    Dla mnie niestety każda temperatura poniżej 10 st. C jest już zimową... Ciągle mi zimno na dworze, bez względu na ilość warstw ubrań, które mam na sobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, radosna kartka :-) Dziękujemy bardzo za udział w urodzinowym wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)