wtorek, 12 listopada 2013

82. Z babeczką na zakupy

Kolejna torba babeczkowa :) Z kieszonką oczywiście! Tym razem z "ciastem" czerwonym w białe groszki :)
Chyba jeszcze nigdy tak nie miałam, żeby przy robieniu zdjęć tyle wyszło nieostrych, a wręcz rozmazanych... Strasznie ręce mi się trzęsą... Może to od przenikliwego zimna, które na dworze dało mi się we znaki?
W każdym razie życzę Wam duuuużo ciepła :*
Babeczka

PS Chciałabym się pochwalić, że moja kartka z sową została doceniona na blogu Rapakivi i dostała wyróżnienie!!! :))))
"Wyróżnienie top5 tym razem trafia do:

za uroczą kartkę z sówką w radosnych kolorach z kolekcji Be Optimistic

za przepiękny różek pełen kwiatów z Rapakivi 

za piękne tagi na bazie papierów z kolekcji Just a Note

za kartkę z obłędnym bukietem naszych kwiatów

za fantastyczną kartkę świąteczną z papierów Warm Memories"

3 komentarze:

  1. gratulacje! A torba świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za sowę już gratulowałam :) A torba jest rewelacyjna :) Zdjęcia są ok - nie widzę nic rozmazanego :) A jak Ci zimno to kaloryfer podkręć i się nie będziesz telepać hihih :)

    OdpowiedzUsuń
  3. warsztaty są prowadzone z karteczkowania ;) w Krotoszynie woj. wlkp ;)

    Torba jak zawsze niesamowita ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)