środa, 6 listopada 2013

81. Krokodyla kup mi luby!

:)) Do ZOO dołącza dziś krokodyl o imieniu "kokodylek" :)))
Nigdy wcześniej nie pokazywałam Wam, jak wygląda tył takiej poduszki... Poszewka jest zamykana i otwierana ;) na zamek :) 
Krokodyl jako pierwszy ma naszyte materiałowe oczy, a także zęby i nos, zamiast haftowanych detali, bo wreszcie doczekałam się dwustronnie klejącej flizeliny do materiałów. Jest rewelacyjna! :)
U mnie paskudnie! Deszczowo i zimno... Nie lubię takiej jesieni. 
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze :*
Babeczka
PS Jak Wam się podoba nowy wzór materiału w esy-floresy? :)) Jestem bardzo ciekawa czy przypadł Wam do gustu :)

3 komentarze:

  1. ciakawy ten nowy materiał, mi się podobaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna poduszka:) Świetny, radosny krokodyl, a esy floresy przypadły do gustu i to bardzo :)
    Niestety deszczowa aura ma być do końca weekendu - oby prognozy się nie sprawdziły;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem esy floresy i kropki pasują :) Ja bardzo lubię takie niestandardowe połączenia :) A tył jak tył - wiadomo, że fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)