piątek, 25 października 2013

78. Zakupy w Paryżu...

... czemu nie? :))) Torba na drobne zakupy będzie w sam raz ;)


Pędzę dziś po więcej materiału na torby, bo już nie mam z czego szyć. Pomysłów mam tak wiele, że nie mogę wieczorami zasnąć, tak mnie bombardują :)))
Napis na torbie wymalowałam flamastrami do tkanin, a żeby litery były kształtne skorzystałam z szablonu do pisma technicznego. Szkoda tylko że pisaki mają takie grube końcówki, a otworki w szablonie są wąskie...
Nic tam! Napis się nie sprał, próbowałam :))) A to póki co, najważniejsze :)))

Pozdrawiam gorąco! I witam mojego nowego obserwatora - Kasię :)))
B.

3 komentarze:

  1. Super eko torba :) U mnie jest taka samo z pomysłami ... bardzo dużo a czasu brak i jak zamykam oczy to ciągle widzę papiery i inne heheh :) Mania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba świetna - bardzo lubię takie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba świetna - bardzo dziękuję :) Siostra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)