wtorek, 22 października 2013

76. Babeczkowa torba zakupowa

:))) Torba mocno tematyczna :) Będziemy wykorzystywać ją z Hańcią głównie do targania różnych przydasi na spacery :))

 Jestem z niej bardzo dumna, bo zrobiłam ją od początku do końca sama, bez pomocy kogokolwiek lub czegokolwiek (patrz: Internet :) ). No i ma kieszonkę! Np. na klucze, bo ciągle mi się gdzieś chowają :)))
Piszcie proszę, czy przypadła Wam do gustu :)))  A może chcielibyście podobną? :)))


Babeczka niebieska i kojarzy mi się jednoznacznie z puszystością :))) Inaczej nie jest zbyt smaczna, prawda? ;))) Babeczka jest podszyta bardzo mięciutką bawełną, co nadaje jej trochę przestrzenności.

Pozdrawiam słonecznie! Prawdziwą wiosnę mam dziś za oknem :))) 
Babeczka

4 komentarze:

  1. Babeczko, torba jest genialna ! Kto by takiej nie chciał:) Ja muszę się zabrać za uszycie swojej - niech tylko znajdę czas:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, co fajnego wymyślisz :))

      Usuń
  2. uwielbiam takie niekonwencjonalne ozdoby - super !!! dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna torba
    dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae
    Pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)