poniedziałek, 14 października 2013

73. Odrobina wiosny

Czy ktoś tęskni za wiosną? Bo ja już tak... Najbardziej przeraża mnie coraz niższa temperatura i świadomość tego, że zima nadchodzi na poważnie. A ja nie cierpię zimy! Dlatego na ocieplenie nastroju zakwitła cała łąka kwiatów, w kolorach dalekich od tych za oknem ;))

Kartkę zgłaszam na wyzwanie ScrapMap - CardMapka #40

Bardzo mi się spodobała ta mapka :) I pomyśleć, że do jej zrobienia wystarczy użyć samych materiałów "resztkowych" :))) No bajka po prostu! :))

Jest i drugie wyzwanie :) Myślę, że kartka wpasowała się w temat wyzwania #14 "Prostota" na blogu Paperii :))

Pozdrawiam serdecznie :)) B.
PS Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie ciepłe słowa pod adresem mojego ZOO :)))

4 komentarze:

  1. cudowna karteczka !! uwielbiam takie oryginalne pomysły!! chyba sama się skuszę na kwiatkową kompozycję :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))) Na pewno kwiaty w pozytywnych kolorach poprawiają nastrój :))

      Usuń
  2. Oh wow! I think you are going to win this challenge!!! Your card is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach wiosna, wiosna pełną gębą u Ciebie :) Świetna kartka. Niestety u Nas pogoda fatalna, deszcz i wiatr który głowy chce pourywać:/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)