wtorek, 8 października 2013

71. Rybka

... zwana "yba" :))) Wczoraj jak Hania poszła spać, pomyślałam że ma to moje dziecko świetne pomysły ;))) Tak więc powstawać będzie cała kolekcja poduszeczek ze zwierzątkami z autorskimi imionami nadanymi przez Hańcię :))) Prezentuję zatem "ybę" :)))

Poszewka zrobiona od A do Z przeze mnie!!! Hurrrra! Udało mi się, choć bywały chwile zwątpienia :))) I chciałam dzwonić do Mamy na konsultacje, późnym wieczorem :)))
Do końca nie jestem zadowolona, bo czasami maszyna mnie nie słucha i nie chce szyć kilku warstw, mimo że wcale nie są aż takie grube... Szew oczywiście też musiał miejscami pójść własnymi ścieżkami zamiast mnie słuchać... :))) Ale nic tam! W trakcie przygotowania są dwie następne poszewki :))) Pokażę Wam wtedy "od kuchni", jak powstaje moje małe ZOO :))))
Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny i wszystkie komentarze :*:*:*
Pozdrawiam cieplutko w taką piękną, ciepłą jesienną pogodę :)) B.

5 komentarzy:

  1. ciesze się że mój łosiu poprawił Ci nastrój ;))

    Ja czekam na resztę Twojego ZOO ;))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejesz Kochana!! :)) I czadersko Ci wychodzi ZOO - jestem pod ogromnym wrażeniem poduch :)) zarówno pomysłu jak i wykonania :)) śliczne są! I ciekawe jaki będzie następny zwierz i jego imię nadane przez Hańcię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Już szyję dwie następne :))) Powinny pojawić się najpóźniej do końca tygodnia :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)