piątek, 4 października 2013

69. ...

... Kochani! Nie wiem, jak zacząć, żeby nie wyjść na chwalipiętę... Z drugiej strony chciałabym się z Wami podzielić cudowną dla mnie wiadomością... Otóż po raz pierwszy moja praca - kartka na urodziny Taty - wygrała wyzwanie!!!! Nie mogłam w to uwierzyć, ale wieści z bloga Craftmanii są prawdziwe! :))))) Wygrałam wrześniowe wyzwanie wg tej mapki!!!!

Nie wiem, czy będę mogła zasnąć z powodu emocji i radości :)))
Ale Wam życzę bardzo kolorowych snów :)) Szczęśliwa Babeczka ;))

3 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barw, brawo....kartka jest śliczna i jak najbardziej zadłużyła na wygraną:) Gratuluję i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam serdecznie dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)