środa, 2 października 2013

68. Kalendarz

Nietypowy :))) Jak można go nazwać? Przestrzenny, kosteczkowy, szcześcianowy? Wuerfelkalendar? Cube calendar? Nie mam pojęcia! Ale wiem, że przy szukaniu odpowiedniej daty jest trochę zabawy :))) I oto chodziło! Prezent jak znalazł do gabinetu ważnej osoby... czyli mojej Siostry :)))
Zdjęć jest duuużo, bo nie mogłam się oprzeć, żeby sobie popstrykać coś zupełnie nowego :))
Wzięło mnie ostatnio i na jesienne kolory i na babeczki :)) Nie mogę się oprzeć, więc robię z nimi co tylko się da!
Kalendarz ozdobiony, moim pierwszym w życiu, tagiem! Jak patrzę na ten tag, to wiem, że można byłoby go zrobić inaczej. Muszę teraz znaleźć okazję, żeby zrobić ich więcej...
Pomysł na kalendarz znalazłam tutaj :)) Ale żeby dobrze wykorzystać format papieru 30,5 x 30,5 cm musiałam to trochę poprzerabiać. No cóż - potrzeba matką wynalazków :)))
Uciekam do mojej maszyny. 
Życzę Wam słonecznego popołudnia :) B.

6 komentarzy:

  1. A ja ostatnio myślałam o takim kalendarzu :):) A tu widzę takie piękne wykonanie że słów brakuje, i jak dla mnie tag wyszedł ślicznie. Ja też mam ostatnio babeczkowy czas, ale bardziej od strony kuchni - w końcu trzeba czymś życie osłodzić gdy za oknem prawie mróz;)
    Życzę udanych szyjątek:) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Bardzo chętnie zapoznam się z Twoją wizją na ten "gadżecik" :))) Czekam zatem na Twój kalendarzyk z niecierpliwością :))))

      Usuń
  2. Bardzo smakowicie ! brąz z pomarańczem - dawka energii na pochmurny dzień:) wspaniały prezent :) pozdrawiam cieplutko zerkając na wyjątkowy kalendarz dla wyjątkowej osoby:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcą mnie ostatnio opuścić takie "jesienne - słoneczne" kolory... Ale za to moim zdanie świetnie pasują do babeczek :)))

      Usuń
  3. Dziękuję za "wyjątkowy kalendarz" :-) Jest śliczny :-) siostra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :)) I niech się dobrze sprawuje :))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)