środa, 11 września 2013

59. Pierwszy raz...

... pozwoliłam sobie na darcie i szarpanie papieru :) Zawsze się tego bałam, bo myślałam, że profanuję papier! No i trochę się wstydziłam... Dziewczyny robią to bardzo sprawnie, tak że ich efekty są zawsze dla mnie piorunująco dobre :))) A mnie jak poszło? Musicie ocenić same...
Co jest na ostatnim zdjęciu? :)) Domowe - oryginalne stemple :))) Specjalnie na #21 wyzwanie z gościem na blogu Rapakivi wg tej mapki:
Robiłam duże podchody zanim kupiłam naklejki (w pewnym dyskoncie z owadem w logo ;) ), ale teraz wiem, że świetnie sprawdzą się w babskich pracach :)). 
Pierwszy raz dla mnie to, obok szarpania papierów, także połączenie niebieskiego i różowego... Myślałam, że nigdy się nie odważę... :)))
Życzę Wam dobrej nocy! B. :)

7 komentarzy:

  1. Ja uważam że jak na pierwszy raz, to darcie papierów poszło Ci całkiem profesjonalnie:) Kartka świetnie wygląda a połączenie kolorystyczne ja osobiście bardzo lubię:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :))) Podglądając Ciebie dużo się uczę :)) Szalenie się cieszę, że mnie "obserwujesz" :D

      Usuń
  2. Wyszło uroczo. Nie takie straszne to darcie. Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma co się bać ... trzeba próbować !!! to ty masz mieć satysfakcję a nie patrzeć na ocenę innych :) dziękuję za udzial w wyzwaniu Rapakivi - Ki DT :)

    edit: mała rada :) masz mnóswto zdjęć - to nie jest takie potrzebne ... fajnie natomiast by było jakby pojawiło się jedno całej pracy na jakimś neutralnym tle ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z chęcią skorzystam z Twoich rad :))

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię darcie i szarpanie papieru - daje fajne efekty, szczególnie przy "starociowych" pracach :) Eksperymenty - bez tego się nie dowiesz czy coś Ci odpowiada i nie poznasz nowych technik - więcej odwagi :D Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś używając domowych stempli, bo o to też chodziło - zabawa i odkrywanie nowych możliwości :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi z moimi wytycznymi - Arte Głażejówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)