piątek, 6 września 2013

57. Album ślubny

Szaro-różowy :) Dla Oli i Marcina z okazji ślubu :)
Wiedziałam, że jeszcze powrócę do tej kolorystyki :)) Papiery "Aż nastanie świt" z GP są po prostu genialne! Żałuję bardzo, że to już ich koniec, choć można je jeszcze znaleźć w nielicznych sklepach...
Album jest grubiutki, bo ma aż 12 kart i mam nadzieję, że Ola będzie miała mnóstwo fantastycznych zdjęć, żeby go zapełnić :)))
Motywem przewodnim, obok serduszek, są róże :))) Oprócz papieru na okładce pojawiają się także na pozostałych stronach, jako delikatna ozdoba tagów z Magicznej Kartki :).
Dlatego bardzo nieśmiało zgłaszam album na wyzwanie w Diabelskim Młynie
gdzie głównym elementem pracy ma być róża :).

Dobrej nocy Wam życzę :) I przesyłam ostatnie już pozdrowienia ze Świnoujścia - jutro wracamy do domu... Oj! Będzie się działo! :) B.

4 komentarze:

  1. Fajne połączenie kolorów,piękna praca,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał fantastycznej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest CUDNY! Piękniejszego nie mogłam sobie wymarzyć, Twoje ręce czynią cudeńka :) - bardzo Ci dziękujemy i na pewno zapełnimy go od pierwszej do ostatniej strony! :) Pozdrawiamy i buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie... :)))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)