niedziela, 28 lipca 2013

42. Dekoracja weselna

Mam spore zaległości w publikowaniu nowych rzeczy, ale to przez to że jest duuużo pracy :))). W sobotę po raz pierwszy byłam całkowicie odpowiedzialna za organizację dekoracji na weselu we wrocławskim Hotelu Jasek. Była to dla mnie wielka nobilitacja, ale i odpowiedzialność! Stres który mi się udzielił, był ogromny! Co najmniej jakby to było moje wesele... Na szczęście wszystko poszło zgodnie z planem :)) Jedyny mankament to beznadziejnej jakości zdjęcia :((( Pracy było tak dużo, że nie sposób było jeszcze skupiać się na robieniu zdjęć. Musiała niestety wystarczyć komórka... Zdjęcia są więc bardzo poglądowe. Musicie uwierzyć mi na słowo, że wszystko wyszło bardzo elegancko, w końcu plan działania i część dekoracji wykonała Kasia z FloraWedding :)))
Kompozycja przed wejściem na salę.

Dekoracja przed młodą parą.
Wianek ze świecznikiem na stole.
 Widok na salę.
Dekoracja auta.
Bukiet panny młodej.
 Bukiet świadkowej z kremowej eustomy.
Cieszę się bardzo, że wszystko udało się tak jak miało być :)) Ale jeszcze bardziej jestem szczęśliwa z tego powodu, że własny ślub i wesele mam już za sobą :D
Fantastycznie, że podoba Wam się mój komiks z sową! Dziękuję za miłe słowa :)))
Dobrej nocki! B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)