środa, 17 lipca 2013

39. Zapiśnik maluszka

Zapiśnik zrobiłam specjalnie z myślą o mamach, które spodziewają się maleństwa. Sama miałam wielokrotnie problem z ogarnięciem wszystkich kartek z potrzebnymi rzeczami, cenami, etc. Nie raz wybrałam się na zakupy bez notatek i potem było wielkie kombinowanie w sklepie :) A tak? Wszystko uporządkowane w jednym miejscu! Później zeszycik też mi się przydawał. Hania była karmiona butelką, trzeba było więc kontrolować ile zjada! A to się inaczej uśmiechnęła, była na szczepieniu, zjadła pierwszą zupkę... Można mnożyć, do jakich zapisków notes może się przydać ;) Kolorystyka neutralna, bo przecież nie od razu wiadomo, czy to chłopiec czy dziewczynka :)
Świetnie nadały się do tego papiery z Magicznej Kartki - "Malutkie Szczęścia" (pracowałam z nią po raz pierwszy). Jestem z nich bardzo zadowolona :))
 

Smoczek od razu podpasował mi do takiej dziecięcej tematyki :) Stempelek tradycyjnie już, pokolorowałam kredkami akwarelowymi.
Pracę chcę zgłosić aż na 2 wyzwania w Magicznej Kartce:
Mapka tak bardzo mi się spodobała, że od razu wiedziałam, że zrobię z niej okładkę zapiśnika :) 
Miłego popołudnia! B.

5 komentarzy:

  1. Swietny notesik oraz ekstra wykorzystalas mapke ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca i to jeszcze dwa w jednym :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka interpretacja mapki. Dziękuję za udział w naszej zabawie. Pozdrawiam, Kaśka DT Magiczna Katrka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)