środa, 17 lipca 2013

38. Powrót robocika ;)

Tak jak obiecałam - robocik powraca! Tym razem inny, ale wciąż niebieski ;) 

Wena mnie nie opuszcza ;) , a wczoraj jak na złość nie działał mi Internet... Wściekłam się okropnie, bo robocika chcę zgłosić na 2 wyzwania:
1) ScrapMap - "CardMapka#34" (w ostatniej chwili!)


Zupełnie z innej beczki - kto tylko może niech pędzi do Empików! To nie jest żadna ukryta reklama, ale chcę się z Wami podzielić wiadomością, że można kupić teraz craftowe przedmioty z rabatem nawet do 90%! Mnie się udało kupić moje wymarzone babeczkowe stempelki Papermanii za połowę ceny! Cieszyłam się wczoraj jak małe dziecko, a do sklepu poszłam od niechcenia ;) Opłaciło się!
B.

3 komentarze:

  1. To jest prawdziwie wesoła kartka. Idealna dla chłopca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio75, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, energetyczna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu s75 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)