niedziela, 14 lipca 2013

37. Przepiśnik z kompocikiem

Znów zakręcony słoik :) Tym razem z kompotem jabłkowo-wiśniowo-truskawkowym.
Cóż na to poradzę, że pokochałam te słoiki ;) 
Papiery z Galerii Papieru - Świerszcz za kominem i Galerii Rae - Kropeczki z truskawkami.
Pierwszy raz w swoich pracach użyłam ćwieków! Dodają charakteru :) I pokochałam wielką miłością stemple sztućców :)) Każda strona przepiśnika jest ostemplowana ;)

Pracę zgłaszam aż na 4 wyzwania:

2) Piątek 13 - wyzwanie nr 3 "Słodko"

3) Diabelski Młyn - wyzwanie tematyczne - "Na słodko"


Dobrej nocy! B.

8 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda, bardzo podoba mi się motyw słoika :) a w takich stemplach tez bym się zakochała:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super że słoik się przyjął :)) Dziękuję!

      Usuń
  2. Widać mnie czy nie? :) Próba generalna :)
    Ale nie mogłam się oprzeć żeby nie napisać, że przepiśnik jest przecudny! Zawsze po cichu chciałam byc szczęśliwą posiadaczką podobnego :)
    Czy mogę złożyć pierwsze zamówienie - na taki sam jabłkowo - wiśniowo - truskawkowy :) Do zrobienia oczywiście w wolnym czasie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Wszystko działa! Super!!! :)
      To ja pobawię się we wróżkę i spełnię Twoje marzenie :D

      Usuń
  3. słoiczki urocze ... dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super ten kompocik :) fajny pomysł ze stemplowanymi sztućcami na stronach, bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)