piątek, 12 lipca 2013

36. Osiemnaste urodziny

Też tak macie, że jak "przyczepi się" do Was jakiś temat, to nie może opuścić? :) Ja tak mam. Dlatego powstała kolejna kartka na 18. urodziny (i nie ostatnia!). Tym razem zupełnie inna niż poprzednia, bo jest taka "dorosła" ;) Kolorystyka różowo-czarna...
Cudownie bawiłam się przy robieniu tej kartki! Nigdy wcześniej nie zrobiłam podobnej. Zainspirowała mnie tekturka Monna Lisa, która leżała już jakiś czas... (odcięta z ubrania mojej Hani ;)). I mój ulubiony różowy papier! Uwielbiam go przez te przetarcia. Jest doskonały na wszystkie okazje :) Na III DLWC zakupiłam ten superaśny stempel - gorset, specjalnie z myślą o "osiemnastkach". Reszta zrobiła się sama :D
Inspiracją do zrobienia kartki było też wyzwanie #19 z gościem na blogu Scrapakivi i czadowa mapka! Wytyczne: tekturka - jest, tag - jest, min. 3 własnoręcznie zrobione kwiatki! Jest ich 7 :) Wcześniej wychodziły mi te kwiatki ręcznie robione dość pokraczne. Te w moich oczach wyglądają przyzwoicie :)) Żeby nie powiedzieć, że jestem z nich dumna :) I chętnie będę robić ich więcej :D Kwiatuszki są naprawdę malutkie, bo mój jedyny dziurkacz, który się do tego nadał jest rozmiaru 1,5 cm... Kartkę zgłaszam więc na to wyzwanie.
Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego jest wyzwanie pt.: "wtorkowe inspiracje - różowy", więc zgłaszam tam moją pracę po raz pierwszy :)
Po raz pierwszy zgłaszam się z kartką także na wyzwanie #73 "coś metalowego" na Scrapki-wyzwaniowo :)
Dzięki jeśli ktoś dobrnął do końca :D
B.

9 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, bardzo pomysłowo wykorzystana metka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Połączenie różu z czarnym - zaskakujące i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieskromnie mówiąc, mnie też się podoba ;) I chyba bardzo polubię ten zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, bardzo elitarny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elitarny wygląd, piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa, oryginalna karteczka. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniach Rapakivi i Kwiatu Dolnośląskiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te niesamowite trzy słowa... :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)