piątek, 14 czerwca 2013

25. Torebka dla smoka

Pamiętacie ostatnią karteczkę? Znów wyszła "grubiutka" i nie było szans, żeby zapakować ją do koperty... Dlatego nie szukając żadnych kursów w Internecie, postanowiłam sama szybciutko zrobić torebeczkę w formacie DL (10,5 x 20,9 cm) :D Jestem z niej, nieskromnie, bardzo dumna! ;) Gdyby znalazła się choć jedna osoba zainteresowana kursem, to piszcie w komentarzach, a tak szybko jak się da zamieszczę tutorial :) Robiąc torebkę miałam jeden cel - wykorzystać tylko jeden arkusz papieru wizytówkowego w formacie A4. Udało się! :)
I jak Wam się podoba? :)

Na koniec kilka zdjęć z pięknego Saint-Tropez :) Tak, tak na pierwszym zdjęciu słynny posterunek "Żandarma" :D
Dobrej nocki! :)

3 komentarze:

  1. Uroczy ten smoczek ;) Świetna kartka i torebeczka też cudna! Fajnie to okienko wygląda :) Ja też ostatnio zrobiłam torebeczkę do kartki, jeszcze jej nie pokazywałam, ale się niedługo pojawi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoczuś - to mały słodziak, urocza torebeczka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)