poniedziałek, 10 czerwca 2013

23. Już jestem! :)

Witajcie po przerwie! :D Dziękuję Wam Dziewczynki, że zaglądałyście do mnie i pisałyście pod moją nieobecność :*:*:*
Ale się za Wami stęskniłam! I za papierkami też... Tylko mimo że wróciłam w piątek, to do dziś nie udało mi się zasiąść do biurka :((( No nic, trzeba będzie to nadrobić, bo zapiśnik zawiera sporo nowych pomysłów, które koniecznie muszę zrealizować :D
Urlop udał się aż miło!!! Cały czas świeciło piękne słońce, temp. ok. 20 st. więc opalać się nie dało, ale za to można było zwiedzać do woli w komfortowych warunkach i turystów mało! Bo kto bierze urlop na przełomie maja i czerwca? :D Chyba tylko ja :P Objedliśmy się pysznych francuskich słodkości i aż ślinka mi leci na wspomnienie tych wszystkich tart... Mniam! Dlatego spróbowałam już coś upiec :) Z truskawkami bo sezon owocowy w pełni :D
Tarty migdałowe z truskawkami! Pycha :))

Do każdego posta postaram się dodawać kilka zdjęć z wakacji :) Może tak Wam się spodoba, że same się wybierzecie na Lazurowe Wybrzeże i do Mediolanu? :D Dzięki jeszcze raz, za to że jesteście :*
Na początek malutka miejscowość - Ramatuelle, w okolicach sławnego Saint-Tropez :) Śliczna, urocza... Z widokiem na lazurowe Morze Śródziemne :)
Autor zdjęcia, czyli ja, był trzeźwy w czasie robienia zdjęcia :D Lubię szukać nowych perspektyw :P
Urocze, malutkie piekarnie z pieczywem na wystawie, to standard :) Od razu chce się coś zjeść! (wprawne oko wypatrzy mojego męża, który robił to zdjęcie :D dlatego kolejne miejsca, które chciałam mieć na zdjęciach, robiłam samodzielnie :D).
Na koniec nietypowa dla Polski kolorystka zabudowy :) Paleta kolorów na tyle intrygująca, że może stanie się inspiracją do jakiś scrapowych prac? :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)