czwartek, 16 maja 2013

21. Urlop...

Wpadłam dziś tylko na chwilkę, między pakowaniem a sprzątaniem, aby powiedzieć Wam, że już jutro wyjeżdżam na urlop! Tak, tak... Wyjątkowo wcześnie jak na wakacje i zdarzyło mi się to pierwszy raz w życiu :D Wrócę dopiero 7. czerwca :| Niby fajnie, ale co ja zrobię bez Was i bez papierków?! Będę baaardzo tęsknić! :)) Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie i będzie czekać na nowe posty :) Byłoby mi bardzo miło :)))
Mąż obiecał, że dostęp do Internetu będzie (trzymam go za słowo :D), więc w miarę możliwości będę nadal do Was zaglądać :D Może uda mi się czasami wrzucić jakieś zdjęcia? :)))
Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie! Do napisania :)
Babeczka
Widok z okna na Lazurowe Wybrzeże - by PhiBo23
Autor zdjęcia: Franc
PS. I właśnie na urlop potrzebny był mi zapiśnik! Muszę mieć miejsce, w którym będę skrobać wszystkie pomysły, jakie przyjdą mi do głowy :D

7 komentarzy:

  1. Ale Ci fajnie! A ja siedzę i piszę pracę magisterską i tylko patrzę jak za oknem ładnie słonko świeci... Jeśli jedziesz w takie miejsce, jak na zdjęciu to nawet nie powinnaś myśleć o blogowaniu! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoją pracę i za obronę! :D Pamiętam, że bronisz się 10.06. więc już będę w kraju i z bliższego bliska będę Ci kibicować :D A potem Ty też wyjedziesz na zasłużone wakacje :))) W tym roku wybór miejsca padł na Lazurowe Wybrzeże i tydzień w Mediolanie... Ale ręce i tak będą mnie swędzieć z braku robótki :D

      Usuń
    2. Coś koło 10, jeszcze dokładnej daty nie znam. Najpierw trzeba oddać pracę ;P Dziękuję... Ja nie powinnam narzekać na brak odpoczynku, skoro studiuję zaocznie i nie pracuję... Siedzę w domu cały czas :D
      Wow ale będzie fajna wycieczka! Gratuluję i trzymam kciuki za dobrą pogodę ;)

      Usuń
  2. Wypoczywaj szczęśliwie i mocno:)! I zapełnij cały zapiśnik :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich widoków można tylko Ci pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM W ODWIEDZINY DO DOBRYCH CZASÓW.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)