czwartek, 9 maja 2013

16. Dzień Mamy w sepii

Ale to było wyzwanie! Nigdy wcześniej nie robiłam kartki w kolorach sepii :) Megaprzyjemne doświadczenie, wymagające główkowania :) Nie wiem, czy Wam się spodoba, ale ja jestem nawet troszkę zadowolona jak na pierwszy raz ;) Pierwszy raz zrobiłam sama kwiatki :D Fajna zabawa! Ale żeby nie było zbyt dobrze, to trafiła mi się pogoda w kratkę - na zmianę chmury i słońce, co wprawiło mnie w złość. Efekty widać na zdjęciach... A potem zrobiło się burzowo :(
Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:
Zdjęcie oryginalne w sepii ze strony z darmową grafiką. Strasznie mi się ono podoba :)
Papiery z GP - "Biała róża". Stempel zakupiony tutaj. Kosteczki z literami z alfabetu Studia75 "Summer&latte".

9 komentarzy:

  1. Dzięki tej grafice kartka taka w starodawnym stylu, bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Uzyskałaś niezwykły klimat. Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała grafika i świetnie skomponowana karteczka, dziękuję za udział w zabawie DeaArt
    P.S. Dziękuję za przemiły liścik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
    2. Wspaniała praca, dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

      Usuń
  5. Cieszę się, że moje próby z taką kolorystyką przypadły Wam do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka! Dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)