wtorek, 7 maja 2013

15. Pamiątka Pierwszej Komunii Św.

Specjalnie na indywidualne zaproszenie zrobiłam pamiątkę na Pierwszą Komunię Św. dla dziewczynki. Kartka wg wzoru ze smoczkiem :) Pudełko na kartkę podpatrzyłam u pani Joli :) Jest genialne, tylko że ja nie posiadam ani bigownicy ani Big Shota, więc wszystko musiałam dostosować do własnych potrzeb no i przede wszystkim powycinać ręcznie... Pracy nie ma z tym dużo, ale efekt jest fantastyczny :) Szczęśliwi więc Ci, którzy z kursu pani Joli mogą skorzystać w skali 1:1 :D
 
Papiery z GP. Tekst w środku kartki również od p. Joli :)
Przez dużą warstwowość kartki skorzystanie z kursu p. Joli było niemożliwe... bo kartka A4 to za mało...
Po drugie bigownicę musiałam zastąpić tradycyjnym odmierzaniem i odcinaniem. Zaleta? Format kartki może być dowolny. 
Nie mam specjalnego dłutka do bigowania, więc do tego celu wykorzystuję przyrząd do odsuwania skórek przy paznokciach :D Sprawdza się rewelacyjnie! :)
No cóż... Big Shota też nie mam... Okienko wycięłam ręcznie, a ramka to nożyczki-falbanki :)
Ponieważ kocham wstążeczki, a nie miałam pomysłu jak wkomponować je w kartkę, postanowiłam, że rączki będą tasiemkowe :)
Ach! Kosteczek dystansowych również nie mam... Żeby stworzyć efekt 3D, podklejam poszczególne warstwy tekturą falistą... :)
Dzięki, jeśli ktoś dotrwał do końca! :D

8 komentarzy:

  1. Wow! Świetnie radzisz sobie bez tych wszystkich maszynek, wykrojników, nawet kosteczek! Pomysły masz niesamowite! Kartka piękna, torebeczka również, tworzą zgrany duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszło, jak widać wcale nie trzeba mieć profesjonalnych narzędzi aby wyszło świetnie. Najważniejsza jest kreatywność i chęć... pozdrawiam i proszę nie pisać pani Jola... wystarczy Jola :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę przepięknie tu u Ciebie ;) nie mogę się napatrzeć więc zostaję na stałe ! :) widzę, że tak jak ja uwielbiasz papiery Galerii?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że zostaniesz moim gościem :* Mam tylko smutną wiadomość - od piątku wyjeżdżam na urlop i nie będzie mnie aż 3 tygodnie! Ale mam nadzieję, że mimo to zostaniesz u mnie :)Nie wiem, jak przeżyję bez papierów... A GP uwielbiam! Są idealne na każdą okazję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie powycinałaś i po co BS.... dobrze sobie radzisz ....a winogronka smaczne zrobiłaś do schrupania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami się śmieję, że potrzeba matką wynalazków :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko :)